Låt mig sova

Hej alla söta Mitt humör är självklart på topp! 
 Idag vaknade jag 11 och då hade jag 19 sms och 4 obesvarade samtal, förlåt att jag sover ? Iallfall precis när jag vaknade stack mamma & pappa till vällingby så jag var ensam hemma ett tag. Idag har jag bara kollat på film & imorgon kanske jag ska slagga med hanna, åker iallafall upp till vällingby för att träffa henne & sen får vi se hur det blir. På tisdag ska jag vara barnvakt så kommer inte kunna blogga då. Hold on !  Hörs alla glada, härliga och positiva läsare!   / amanda


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj det här blev man glad av att läsa ! Du verkar vara en riktig glädjeblomma du ! :)

2009-12-26 @ 22:12:35
URL: http://eemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0