är grymt trött undrar varför haha

Hej bloggen jag kunde inte blogga igår kväll för vi gjorde så mycket annat eller vi tittade bara på hundra filmer eller något från nio på kvällen till sju på morgonen och jag är grymt trött för har typ inte sovit någonting. Iallafall så väntar jag på mamma & filip för vi ska åka till mormor och morfar och äta men jag är verkligen inte sugen på mat nu för vi åt hur mycket pasta som helst imorse haha våran frukost ni vet.
Men imorgon är det nyår och innan det taggar jag till makeup store för jag ska bli sminkad och få lite produkter
och sen måste jag titta på lite kläder tills imorgon kväll och lösnaglar eller om jag fixar dem själv.
Ni får bilder från igår dag/kväll och några idag,
Vi hörs senare sötnosar puss / Emma

Ledssen amadna men din arm får bara vara med haha
jag keti & madde

amandalindberg sötnos

grymt rolig dag älsklingar
madde amanda jag keti

bild från wc i bion (hötorget)

Malin har så sjukt fina naglar ellerhur?

Tagen av mig, ball va? haha

jag :)


Kommentarer
Postat av: sofia

har hon lösnaglar?

och gör hon det där själv?



ni har en jättebra blogg!:D

2010-01-01 @ 17:52:31
Postat av: sofia

jag vill gärna ha svar :)

2010-01-02 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0