Förlåt att jag inte bloggat på länge

hej alla bloggläsare!
Har inte haft tillgång till datan för igår var jag amanda & elina i stan hela dagen & sen taggade elina hem & jag och amanda gick på bio och såg 'alvin & gänget' haha grymt rolig.
Sen åkte vi hem till mig och hämtade kläder och sen så åkte vi hem till amanda & väntade på elina och vi hade fett roligt den kvällen. Idag åkte vi i våra mjukisdräkter vid två halv tre till åkermyntan och hyrde filmer och sen åkte vi hem och chillade. Just nu möblerar jag om i mitt rum och hoppas det blir fint!
Imorgon åker jag hem till mamma och vi ska fira våran julafton och jag längtar tills vi öppnar
 alla julklappar då haha jag älskar paket.
Imorgon på dagen vet jag inte vad jag ska göra något roligt säkert puss! /Emma:)

bild från igår kväll myspys


Kommentarer
Postat av: evelina

så jävla fin eru :) §

2009-12-28 @ 19:53:15
URL: http://eevelinaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0