Julklappar

Hejhej bloggen, jag har en överraskning haha nejnej
men jag har hittat min kamera sladd så nu får ni bra bilder.
Idag har det inte hänt så mycket speciellt förutom att jag var i vällingby med Malin & sen träffade vi amanda & lina och sen så gick jag hem packade väskan & sen åkte hem till mamma och fick julklappar ni får bilder på det sen.
Imorgon slaggar brudarna över men vi vet inte hoss vem men jag hoppas att jag kan blogga lite då jag vet inte men det märker ni nog.
Imorgon på dagen ska jag träffa Keti och Madde en stund tror jag & sen åker jag till tjejerna.
Bloggar mera sen och jag & amanda vill såklart se kommentarer utan att vi tjatar puss/Eran Emma

500:-  en hårprodukt , nagelsaker

adidas. fick ingen bra bild på den här men denna får duga.

En söt tjocktröja 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte adidasen killmodell`? :S

2009-12-28 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0