Kunde inte hålla mig

Hej alla solstrålar!
jag kunde inte hålla mig ifrån att inte blogga ikväll så ni får ett litet inlägg nu.
Idag har jag inte gjort så mycket jag väktes fett tidigt av pappa men om ni känner mig rätt så går jag upp en timme senare än det så typ en timme senare gick jag upp och typ hela släkten skulle till en stor backe och åka pulka & jag orkade inte följa med så jag stannade hemma och satt & tittade på tv.
Imorgon åker jag till Stan med amanda & elina och vi ska shoppa lite och det kanske blir att vi ser på någon film.
Sen träffar vi kanske madde & keti en snabbis för dem skulle typ också till stan och shoppa och madde ska ta navelpiercing. Jag ska fråga pappa om lite pengar för jag har bara sexhundra kronor och det är faktikst inte så mycket om man ska köpa kläder lixom. Skriver imorgon bitti puss & godnatt för ikväll men ska inte sova riktigt nu. /Eran Emma

Mitt hus i Tyresö

Jag tittade på ett videoklipp när kissie var med i vakna med the voice och
då pausade jag & då fick jag fram det här :)
Lägger ín fler imorgon puss.


Kommentarer
Postat av: vikkqn

Hahah uggly betty

2009-12-25 @ 23:57:59
Postat av: Anonym

haha vilken hägga

2009-12-26 @ 09:13:42
Postat av: Anonym

Haha fan så hon ser ut ;o

2009-12-26 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0