Tråk tråk tråk

Har typ ingenting och göra, någon som vill underhålla mig ?
Har fixat klart mitt rum och det vart fint men jag ska få nya möbler & det är ett måste haha.
Imorgon träffar jag Malin på dagen för jag hade lovat henne och sen när mamma slutar jobbet så måste jag åka hem för vi ska ju som sagtn fira jul haha.

Här kommer kläderna som jag köpte igår (förlåt för dåliga bilder men jag är tvungen att ta med min lur för min kamera sladd e borta typ)

Ett par Jeans från JC - 299:-

En tröja från ginatricot - 199:- tror jag

Mjukis Dress tröja från bikbok - REA 99:-


Kommentarer
Postat av: anna

snygga kläder

2009-12-27 @ 21:47:13
Postat av: anna

snygga kläder

2009-12-27 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0