Gott nytt år

Gott nytt år, jag är lite efter men jag hade inte tillgång till datorn igår kväll.
Malin vart magsjuk igår kväll :( satt vi slagga hos angelica & på kvällen var vi hoss linas kompisar typ.
Och vi hade jätte roligt. idag vaknad vi vid halv ett och vi åkte hemifrån vid halv fyra och vi skulle shoppa lite i vby men självklart är alla affärer stängda. Men jag kom hem alldeles nyss för jag & mamma har varit & hyrt videofilmer & köpt lite smått & gått haha
Imorgon träffar jag typ sofia jag venne och på måndag är det mässa ilove :)
Hoppas många kommer inte tråkigt folk som förra gången förutom jag & amanda eller hur haha drev ba nejnej det var rätt så roligt folk.

Cool eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0